Onze huisregels

Om een behandeling bij Phycura zo efficiënt en prettig mogelijk te laten verlopen, brengen wij je graag op de hoogte van onze huisregels. Deze regels helpen jou ook jezelf voor te bereiden op de afspraak.

Wij vragen aan jou..

  • ..bij de eerste behandeling door te geven hoe je bent verzekerd. Graag ontvangen wij de naam van jouw zorgverzekeraar, polisnummer en eventueel de gegevens van je aanvullende verzekering.
  • ..jouw verzekeringspolis door te lezen m.b.t. tot het aantal behandelingen dat vergoed wordt door de verzekering.
  • ..door te geven wanneer je eerder in behandeling bent geweest bij een therapeut of wanneer er wijzigingen zijn binnen jouw zorgverzekering.
  • ..om in de wachtruimte plaats te nemen tot je door ons persoonlijk wordt opgehaald.
  • ..begrip te hebben wanneer je enkele minuten langer moet wachten. Uiteraard proberen wij een wachttijd te vermijden.
  • ..afmeldingen op werkdagen minimaal 24 uur van tevoren door te geven, zodat wij de mogelijkheid hebben om een andere patiënt op de vrijgekomen plaats te kunnen inplannen. Is de afmelding niet minimaal 24 uur van tevoren doorgegeven? Dan wordt het bedrag van de behandeling in rekening gebracht.
  • ..wanneer je klachten hebt over jouw fysiotherapeut, deze kenbaar te maken aan één van de medewerkers van Phycura. Wanneer de klacht daarna niet naar jouw tevredenheid wordt opgelost, kan je de folder “Als u rondloopt met een klacht over uw fysiotherapeut” bij de balie opvragen voor verdere stappen.
     

Hartelijk dank voor je begrip en wij wensen je een spoedig herstel toe!

 

Heb je een klacht? We lossen het samen op.

Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat u een klacht heeft. Normaal gesproken bespreekt u uw klacht met de betrokken medewerker. Heeft dit niet uw voorkeur of heeft u het gevoel dat uw klacht niet goed opgelost wordt? Dan kunt u zich richten tot de praktijkhouder: Marijn Mulders. U kunt een bekende vragen bij het gesprek aanwezig te zijn, als u zich daar zekerder bij voelt. U kunt uw klacht ook schriftelijk indienen via het formulier op de contactpagina. De klacht komt in dit geval direct bij ons terecht.

Voor advies over de aanpak van het gesprek kunt u terecht bij patiëntenorganisatie zoals Zorgbelang. Bij Zorgbelang kunt u ook een probleem melden in plaats van meteen een klacht in te dienen.

Klachtencommissie KNGF

Levert een gesprek niet het gewenste resultaat op, dan kunt u bij het KNGF (Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie) met uw klacht terecht, een onafhankelijke commissie behandelt dan uw klacht. De behandeling van de klacht is gratis, uitgezonderd de (eventuele) kosten van bijstand, bijvoorbeeld als u een advocaat inschakelt. Vanzelfsprekend gaan alle commissies zeer zorgvuldig en vertrouwelijk met uw klacht om.

https://defysiotherapeut.com/klachtenregeling/klachtenregeling/

Wat mensen over ons zeggen

Heel snel van mijn sportblessure af! De tape die ik bij jullie heb gekregen heb ik er dinsdag afgehaald. De afgelopen dagen is het erg goed gegaan, en zelfs met trainen en met sprongen op de training ging het prima. Ik voelde het wel, maar geen pijnlijke steken. Ik ga rustig aan verder trainen en kijken hoe het verder loopt. Voor nu heb ik dus geen vervolgafspraak nodig. 

Super bedankt voor de twee behandelingen! 

Fijne en deskudige begeleiding voor- en na de zwangerschap.

Goede oefeningen en tips en dit alles met een gezellig damesgroepje! Aanrader!

Heerlijk! Na lange periode van pijn en veel spanning weer zorgeloos de dag door!

Gelukkig weet ik nu ook waar ik moet letten om het te voorkomen, nogmaals DANK JE WEL !!

Je voelt je gehoord, er wordt tijd genomen, men maakt weer MENS van je!! 
Toppers!!

Peter

Veel incidenten in mijn leven zetten vroeger bij mij de boel op de kop. Door de begeleiding bij Phycura, die veel in overleg met mijn psycholoog waren, kan ik mijn lijf weer ontspannen en heb ik meer grip op mijn leven. Ik kan weer keuzes maken! Dank je wel.

Imke